| Kas yra Švietimo paslaugų centras? | ||
![]() |
Švietimo paslaugų centras yra Šiaulių rajono savivaldybės įstaiga. Toliau šią įstaigą vadinsime Centru. |
|
| Ką veikia Centras? | ||
![]()
|
Centras rūpinasi Šiaulių rajono mokyklomis. Šiaulių rajone yra Kuršėnų, Gruzdžių, Kairių, Ginkūnų ir kitos mokyklos. |
|
| Ką veikia Centro darbuotojai? | ||
![]() |
Centro darbuotojai: – skaičiuoja mokytojams atlyginimus, – apmoka mokyklų sąskaitas, – padeda nusipirkti prekių,
|
|
|
|
– remontuoja kai mokykloje sugenda vandens tiekimas ar kanalizacija. |
|
| Kur randasi Centras? | ||
|
Centras randasi Kuršėnuose Gedimino 4A.
|
|
| Kada dirba Centras? | ||
![]() |
Centras dirba: – pirmadienį nuo 8 valandos ryto iki 17 valandos vakaro, – antradienį nuo 8 valandos ryto iki 17 valandos vakaro, – trečiadienį nuo 8 valandos ryto iki 17 valandos vakaro, – ketvirtadienį nuo 8 valandos ryto iki 17 valandos vakaro, – penktadienį dirba nuo 8 valandos ryto iki 15:45 valandos vakaro.
|
|
|
|
Šeštadienį, sekmadienį ir šventinėmis dienomis Centras nedirba. Šventinės dienos yra: – sausio 1 diena, – vasario 16 diena, – kovo 11 diena, – Velykų dienos. Velykų dienos kiekvienais metais skiriasi. – birželio 24 diena, – liepos 6 diena, – rugpjūčio 15 diena, – lapkričio 1 ir 2 diena, – gruodžio 24, 25 ir 26 diena. |
|
Iliustracijų šaltinis https://arasaac.org/







